Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Nie jesteś w pełni zadowolony/a lub zamówiłeś/łaś nieodpowiedni rozmiar/kolor? Możesz zwrócić wszystkie nieużywane artykuły (w ich pierwotnym stanie) w ciągu 28 dni od otrzymania zamówienia, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy. Nie narusza to ustawowego prawa do zwrotu uszkodzonych artykułów ani go nie ogranicza. Ponadto kosmetyki, artykuły toaletowe, określona biżuteria i artykuły posiadające plombę zabezpieczającą można zwrócić tylko wtedy, jeśli są wadliwe.

Wszystkie zwroty należy przesyłać na poniższy adres:

NEXT PO BOX 1124

BRADFORD

BD4 6AU

ENGLAND

Nasz proces zwrotu towaru jest prosty – po prostu skorzystaj z formularza zwrot, który został załączony do przesyłki i wykonaj następujące kroki:

1. Wybierz kod powodu dla artykułu/artykułów do zwrotu.

2. Oderwij wypełniony formularz zwrotu i umieść go w środku paczki wraz z artykułem/artykułami, które zwracasz (to bardzo ważne – nie możemy przeprowadzić zwrotu bez tego dokumentu).

3. Odklej etykietę z adresem zwrotu i przyklej ją na zewnętrznej stronie paczki. Upewnij się, że pierwotna etykieta nie jest widoczna.

4. Zwróć paczkę korzystając z wybranej przez siebie metody. Pamiętaj, że obecnie nie oferujemy darmowych zwrotów. Oplata pocztowa jest uiszczana przez nadawcę i nie zostanie zwrócona przez Next. Zwroty artykułów zakupionych w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego Next nie są możliwe.

5. Zachowaj dowód dokonania zwrotu do momentu uzyskania potwierdzenia, że pieniądze zostały zwrócone. Otrzymasz zwrot kosztów w ciągu 28 dni za pomocą tej samej metody płatności jakiej użyto przy transakcji płatniczej.

Jeśli nie masz już formularza zwrotnego, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc.

Za artykuły, które nie zostały zwrócone zgodnie z powyższymi zasadami, możesz nie otrzymać zwrotu kosztów, możesz otrzymać koszt odpowiadający ostatniej / bieżącej cenie sprzedaży lub artykuły mogą zostać zatrzymane przez Next.