Poniższy dokument zawiera czesto zadawane pytania dotyczące strony internetowej Next.
Często zadawane pytania, wersja aktualna na dzień
Utworzenie konta jest naprawdę proste, po prostu kliknij „Moje konto” i wybierz „Nowi klienci”, aby wprowadzić swoje dane. Pamiętaj, że aby się zarejestrować, możesz używać wyłącznie standardowych znaków angielskich.
Upewnij się, że Twoje konto jest zarejestrowane pod Twoim imieniem, a adres dostawy jest zgodny z adresem rozliczeniowym karty kredytowej lub debetowej.
Prosimy kliknąć „Moje konto”, wprowadź swój adres e-mail oraz hasło, z których korzystałeś/łaś podczas otwierania konta i kliknij „Zaloguj się”.
Łatwo jest zapomnieć hasło. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła kliknij „Zapomniane hasło” i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Wyślemy Ci link do zresetowania hasła, które zostanie wysłane na zarejestrowany adres e-mail.
Aby zwiększyć bezpieczeństwo hasła:
Możesz zmienić swój adres, numer telefonu oraz adres e-mail zapisane na Twoim koncie klikając „Moje konto”, a następnie „Edytuj Twoje dane”.
Jeśli niedawno zmieniłeś/łaś miejsce zamieszkania upewnij się, że Twój adres jest aktualny przed złożeniem zamówienia.
W związku z tym, że szybko przetwarzamy zamówienia, nie możemy zmienić Twojego adresu złożeniu zamówienia. Zamówienia złożone przed aktualizacją danych adresowych zostaną dostarczone pod adres, który widnieje w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła kliknij „Zapomniane hasło” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Wyślemy Ci link do zresetowania hasła, które zostanie wysłane na zarejestrowany adres e-mail.
Jeśli 3-krotnie wprowadzisz niepoprawne hasło, poprosimy Cię o podanie unikalnego kodu wyświetlonego na ekranie, aby kontynuować.
Uwaga: jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie złożyłeś(-łaś) zamówienia, musisz założyć nowe konto; wystarczy zarejestrować siętutaj
Jak mogę zmienić hasło?
Zaloguj się do „Moje konto” i wybierz odnośnik „Resetuj hasło”.
Wyślemy Ci link do zresetowania hasła, które zostanie wysłane na zarejestrowany adres e-mail.
Zamykanie konta
Przykro nam, że chcesz zamknąć swoje konto. Upewnij się, że otrzymałeś wszystkie zamówienia i wszelkie zaległe zwroty, zanim skontaktujesz się z nami, prosząc o zamknięcie konta.
Jeśli chcesz zaktualizować zgody na otrzymywanie informacji marketingowych od nas, przejdź do „Moje konto” zaznacz/odznacz pole pod „Preferencje komunikacji”, a następnie kliknij „Zaktualizuj”.
Możesz także anulować subskrypcję na końcu ostatniej marketingowej wiadomości e-mail. Wystarczy kliknąć link „Wypisz mnie” i wybierz „Anuluj subskrypcję”.
Jeśli anulujesz subskrypcję naszych wiadomości marketingowych, nie będziesz otrzymywać informacji o najnowszych ofertach, promocjach lub wyprzedażach na stronie Next.
Aktualizacja tych danych w naszym systemie może potrwać kilka dni, więc nie przejmuj się, jeśli w tym czasie będziesz otrzymywać od nas jakieś wiadomości.
Musisz mieć konto Next, aby złożyć zamówienie. Jeśli jesteś już klientem, możesz wpisać swój zarejestrowany adres e-mail i hasło, aby się zalogować, zanim zaczniesz składać zamówienie.
Aby złożyć zamówienie, po prostu kliknij artykuł, wybierz rozmiar i naciśnij „Dodaj do koszyka". Jeśli znasz numer artykułu, możesz go wpisać w polu wyszukiwania lub użyć opcji „Quickshop”. Możesz także przeglądać kategorie, korzystając z rozwijanego menu u góry strony.
Po zakończeniu zakupów wybierz w koszyku opcję „Przejdź do kasy”.
Jeśli nie masz konta Next, nie martw się - możesz je założyć na stronie płatności.
Następnie możesz wybrać metodę płatności i sfinalizować zamówienie.
Po otrzymaniu zamówienia wyślemy potwierdzenie e-mailem na zarejestrowany adres e-mail. Może to potrwać kilka godzin. Pamiętaj także, aby sprawdzić folder Kosz/Spam!
Jeśli chcesz złożyć zamówienie telefonicznie, jesteśmy dostępni przez 24 godziny na dobę. Pamiętaj, że możemy przyjąć zamówienia telefoniczne tylko jeśli płacisz kartą kredytową lub debetową. Adres rozliczeniowy Twojej karty kredytowej lub debetowej musi odpowiadać Twojemu adresowi dostawy.
Nie mogę zapłacić
Jeśli nie możesz przejść do kasy, sprawdź, czy w twoim koszyku nie ma produktów „Wyprzedanych”. Wystarczy, że usuniesz je ze swojego koszyka przed dokonaniem zamówienia. Przykro nam, ale nie możesz teraz zakupić produktów w przedsprzedaży, ani dokonać rezerwacji.
Czy mogę zmienić zamówienie?
Szybko przetwarzamy zamówienia, aby dostarczyć zamówione produkty tak szybko, jak to możliwe. Oznacza to, że nie możemy wprowadzić zmian w Twoim zamówieniu po tym, jak zostało złożone.
Jedyny wyjątek stanowi anulowanie pozycji, która jest opóźniona. Prosimy o kontakt, a udzielimy Ci pomocy w tej kwestii.
Sprawdź dostarczone produkty po otrzymaniu zamówienia. Jeśli w dalszym ciągu uważasz, że nie są odpowiednie, po prostu zwróć produkty, a my zwrócimy pełną kwotę wykorzystując preferowaną przez Ciebie metodę. Pamiętaj, że opłata pocztowa musi być uiszczona przez nadawcę. Next nie zwraca tej kwoty.
Możesz zapisać zawartość koszyka za pomocą przycisku „Zapisz na później”. Ta funkcja dotyczy wyłącznie produktów w pełnej cenie. Funkcja „Zapisz na później” jest niedostępna w czasie wyprzedaży.
Od czasu do czasu wysyłamy klientom kody promocyjne. Po prostu wprowadź kod w pole „Kod promocyjny” na stronie z płatnością, aby otrzymać zniżkę. Kod tworzy kombinacja liter i liczb.
Jeśli kod promocyjny nie działa upewnij się, że został poprawnie wprowadzony. Wszystkie kody promocyjne muszą zostać wpisane z wykorzystaniem wielkich liter i być odwzorowane dokładnie tak, jak zawarto w broszurze, karcie promocyjnej lub wiadomości e-mail. Zniżka promocyjna zostanie zastosowana bezpośrednio przed pobraniem płatności.
Wszystkie warunki i daty ważności bieżących promocji można znaleźć w sekcji „Regulamin”.
Tak, możesz zobaczyć swoje poprzednie zamówienia, logując się na stronie "Moje konto" i wybierając "Moje zamówienia". Możesz również sprawdzić e-mail z potwierdzeniem zamówienia. spowoduje to pokazanie wszystkich zamawianych towarów i oczekiwanej daty dostawy.
Jeśli nie otrzymałeś/łaś wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, a pobrano opłatę z Twojego konta, daj nam znać, a my to sprawdzimy.
Czy moje zamówienie zostało zatwierdzone?
Jeśli nie masz pewności, czy Twoje zamówienie zostało przetworzone, sprawdź, czy otrzymałeś/łaś naszą wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Taka wiadomość powinna być wysłana jak tylko zamówienie zostanie złożone. Jeśli po godzinie ciągle nie masz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, daj nam znać, a my to sprawdzimy.
W przypadku, gdy spodziewane jest uzupełnienie zapasów magazynowych, w rozwijanym menu zostanie wyświetlona data, na przykład: „Zamów teraz, a dostawa nastąpi w ciągu 1-2 tygodni”.
A może zajrzyj do naszej kolekcji nowości.
Bardzo nam przykro, ale nie ma możliwości zamówienia katalogu lub broszury. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy produktów dostępnych przez Internet.
Od czas do czasu wysyłamy informacje marketingowe. Sprawdź swoją subskrypcję w zakładce „Moje konto”.
Przyjmujemy następujące karty płatnicze: Visa, Mastercard, American Express, Diners, Maestro, PayPal oraz Przelewy24
Karta musi być zarejestrowana na adres właściciela konta.
Nie akceptujemy kart, których termin ważności upłynie w przeciągu 5 dni. Szczegóły karty są sprawdzane i weryfikowane przez firmę zewnętrzną. Towary wysyłamy dopiero, gdy autoryzacja przebiegnie pomyślnie.
Przepraszamy, nie można dokonać płatności kartą podarunkową przez Internet. Karty podarunkowe można kupować i używać tylko w Wielkiej Brytanii.
Chcę zaktualizować zapisaną kartę/karty
Po prostu przejdź do „Moje konto” i wybierz opcję „Zarządzaj zapisanymi kartami”. Wybierz kartę, którą chcesz zaktualizować, a zobaczysz ekran „Edytuj kartę”.
Usuwanie zapisanej karty
Po prostu przejdź do „Moje konto” i wybierz opcję „Zarządzaj zapisanymi kartami”. Wybierz kartę, którą chcesz usunąć i wybierz opcję „Usuń kartę”. Zostanie ona natychmiast usunięta z Twojego konta.
Nie mogę dokonać płatności
Niektóre banki wymagają przejścia procedur zabezpieczających, aby można było przetworzyć płatność kartą. Jeśli Twoja płatność kartą została odrzucona podczas dokonywania płatności, skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem, aby mogli Ci pomóc. Prosimy upewnić się, że wystawca Twojej karty płatniczej ustawił możliwość przeprowadzania międzynarodowych płatności.
Czy moja płatność została zrealizowana?
Sprawdź, czy otrzymałeś/łaś od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Taka wiadomość powinna być wysłana jak tylko zamówienie zostanie złożone. Jeśli po godzinie ciągle nie masz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami i sprawdzimy status Twojej płatności.
Dostawa do domu
Wysyłka jest obecnie bezpłatna dla wszystkich zamówień powyżej 100 PLN. Do zamówień o wartości poniżej 100 PNL zostanie doliczona opłata za wysyłkę w wysokości 15 PNL na każde zamówienie. Czas realizacji dostawy zostanie potwierdzony przy składaniu zamówienia w kasie.
Zezwalaj na dodatkowe dni na dostawę w czasie niemieckich świąt, świąt krajowych, weekendów, wyprzedaży i podczas akcji strajkowych
Dodatkowe informacje o dostawie
Przepraszamy, przesyłka pod adres inny niż ten zarejestrowany na koncie nie jest możliwa. Obejmuje to adres pracy, skrytkę pocztową oraz adres w innym państwie.
Jeśli składasz więcej niż jedno zamówienie w bliskich odstępach czasu, zamówienia mogą zostać spakowane razem, aby upewnić się, że otrzymasz produkty tak szybko, jak to możliwe.
Czy zostaną pobrane opłaty celne?
Nasze warunki sprzedaży dla klientów w Polsce stanowią, że koszty dostawy mają opłacone cło. Oznacza to, że kwota zapłacona przez Ciebie obejmuje w całości dostawę pod wskazany adres oraz wszystkie cła, podatki i opłaty za odprawę celną.
Chcesz poznać aktualny status swoich zamówień i zwrotów? Wystarczy zalogować się do „Moje konto” i kliknąć „Moje zamówienia”, aby zobaczyć najnowsze informacje o przesyłce. Kiedy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem monitorowania. Aby śledzić przesyłkę, kliknij link w wiadomości e-mail, a zostaniesz przekierowany na stronę kuriera. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail z numerem monitorowania przesyłki, sprawdź folder ze spamem.
Nie otrzymałem zamówienia
Po prostu sprawdź śledzenie przesyłki online, logując się do „Moje konto” i klikając „Moje zamówienia”. Alternatywnie możesz również kliknąć link w wiadomości e-mail. Jeśli system wskazuje, że przesyłkę dostarczono, ale jej nie otrzymałeś/łaś, daj nam znać, a udzielimy Ci pomocy.
W przesyłce brak artykułu
Jeśli paczka jest niekompletna oznacza to, że artykuł może być opóźniony. W takim wypadku artykuł zostanie przesłany w osobnej paczce tak szybko, jak tylko otrzymamy towar w magazynie. Prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia – oczekiwana data dostawy powinna widnieć przy opóźnionych artykułach.
Czasem artykuł może zostać wysłany osobno z innego magazynu. Jeśli paczka jest niekompletna, prosimy o sprawdzenie specyfikacji wysyłkowej lub dokumentów znajdujących się w paczce – powinna zawierać informację o planowanej późniejszej wysyłce artykułu. Ponadto prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail pod kątem otrzymania drugiego numeru śledzenia przesyłki, ponieważ oznacza to, że wysłana została druga paczka.
Jeśli otrzymasz uszkodzoną przesyłkę sprawdź, czy wszystkie zamówione produkty znajdują się w środku. Jeśli brakuje jakiegoś artykułu lub jest on uszkodzony, prosimy o kontakt tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli pomóc.
Otrzymałem nieprawidłowy artykuł
Bardzo nam przykro, że otrzymałeś/łaś niewłaściwy produkt/produkt nie odpowiadał opisowi. Prosimy o kontakt tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli pomóc.
Otrzymałem uszkodzony artykuł
Przykro nam, że otrzymałeś/otrzymałaś wadliwy artykuł. Jeśli artykuł ma widoczną wadę podczas odbioru przesyłki, prosimy o skontaktowanie się z nami i podanie szczegółów wady przed dokonaniem zwrotu, abyśmy mogli udzielić informacji dotyczących następnych kroków.
Artykuł uległ uszkodzeniu
Bardzo na mprzykro, że Twój produkt jest uszkodzony. Skontaktuj się z nami jak najszybciej i przed zwrotem produktu podaj szczegóły uszkodzenia tak, abyśmy mogli zaproponować kolejny krok.
Możesz zwrócić nieużywany przedmiot w ciągu 28 dni od daty na paragonie, używając do tego etykietki zwrotów, z tyłu Twojego listu przewozowego. Opłatę pocztową wnosi nadawca i nie zostanie ona zwrócona przez Next (nie narusza to praw konsumenta).
Wszystkie zwroty powinny być wysłane pocztą na adres:
Next c/o DHL Home Delivery GmbH
Vor der Hecke 980
Tor 100,34355
Staufenberg, Niemcy
W przypadku niezwrócenia zakupionego artykułu w określonym terminie możemy zatrzymać artykuł(y) i/lub odmówić refundacji lub zrefundować aktualną cenę lub ostatnią cenę sprzedaży. Wszelkie kosmetyki, produkty do pielęgnacji i niektora biżuteria podlegają zwrotowi wyłącznie w przypadku wad. Jeżeli produkt ma plombę zabezpieczającą, refundacja lub wymiana może nastąpić wyłącznie pod warunkiem zwrotu artykułu z nieuszkodzoną plombą, chbya że artykuł okaże się wadliwy.
Wszelkie kosmetyki, produkty do pielęgnacji i niektora biżuteria podlegają zwrotowi wyłącznie w przypadku wad. Jeżeli produkt ma plombę zabezpieczającą, refundacja lub wymiana może nastąpić wyłącznie pod warunkiem zwrotu artykułu z nieuszkodzoną plombą, chbya że artykuł okaże się wadliwy.
Kiedy odzyskam pieniądze za zwrócone przedmioty?
Refundacja za zwracany artykuł nastąpi po otrzymaniu go w magazynie Next.
Refundacja może pojawić się na karcie do 28 dni.
Tak, obecnie nie oferujemy darmowych zwrotów. Opłatę pocztową wnosi nadawca i nie zostanie ona zwrócona przez Next.
Niestety, ale nie oferujemy usługi wymiany. Jednak możesz po prostu zwrócić dowolny artykuł, za który otrzymasz zwrot pieniędzy, zgodnie z naszą „Polityką zwrotów”, a następnie złożyć zamówienie na nowy produkt.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
W przypadku zwrotu towaru zwroty należności dokonywane są automatycznie tą samą metodą płatności, której użyto przy składaniu zamówienia.
Zwrot należności może potrwać 28 dni, do których należy dodać czas wskazany w poniższej tabeli (w zależności od metody płatności).
Metoda płatności
Okres oczekiwania na zwrot środków
karta kredytowa/debetowa
5 dni robocze
Paypal
3 dni robocze
Afterpay
5 dni robocze
Klarna
5 dni robocze
Apple Pay
7 dni robocze
Pay24
5 dni robocze
Ideal
5 dni robocze
UCS
5 dni robocze
Yandex
5 dni robocze
Gotówka przy odbiorze
7 dni robocze
Kiedy nastąpi zwrot pieniędzy za artykuł, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli dokonano płatności kartą, prosimy o sprawdzenie wyciągu bankowego począwszy od dnia złożenia zamówienia, ponieważ zwrot może być wyszczególniony pod datą zamówienia.
Jeśli dokonałeś płatności inną metodą, skontaktuj się z dostawcą/wystawcą, aby zlokalizować swoją płatność.
Zgubiłem formularz zwrotny
Nie martw się, jeśli nie masz już formularza zwrotnego lub etykiety zwrotnej, które zostały dołączone do paczki, możemy wysłać Ci nowe pocztą e-mail. Musisz zwrócić artykuły razem z formularzem zwrotnym, aby uniknąć problemów z przetwarzaniem zwrotu.
W razie pytań, jesteśmy dostępni poprzez nasz czat na żywo. Kliknij poniższe łącze, aby rozpocząć.
![]() |
![]() |
![]() |
Porozmawiaj z nami Jesteśmy do dyspozycji |
Zadzwoń do nas Jesteśmy do dyspozycji, ale połączenie z nami może potrwać do kilku minut. |
Wyślij nam e-mail Możesz wysłać nam e-mail, ale uzyskanie odpowiedzi może potrwać kilka dni. |
Osoby mówiące po polsku są dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-4:00
Teraz przyjmujemy połączenia od poniedziałku do piątku: 07:00-16.00 i od soboty do niedzieli 10:00-18.00.
Chcę zgłosić reklamację
Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu lub usługi, poinformuj nas o tym.
Staramy się jak możemy, więc prosimy o nadsyłanie informacji poniższymi metodami:
E-mail: International_Complaints@nextdirect.com
Prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska, adresu oraz numeru telefonu, abyśmy mogli niezwłocznie się z Tobą skontaktować.
Osiągnięto limit 0 artykułów. Przejrzyj listę ulubionych produktów, aby zachować ten artykuł.
Zarządzaj ulubionymi
Zaloguj się lub Zarejestruj konto, aby zapisać te artykuły na stałe.
Prosimy spróbować ponownie
Ulubione produkty są obecnie niedostępne
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Ten artykuł został dodany do / usunięty zlisty ulubionych.
Nie zalogowano już do? Wyloguj
Czy na pewno chcesz przejść na inną stronę?
Po opuszczeniu tej strony
zawartość koszyka zostanie usunięta.
Brak ostatnio przeglądanych artykułów Artykuły pojawiają się w tym miejscu po ich wyświetleniu Możesz wybrać zdjecia, aby ponownie przejrzeć artykuły.
Ups, coś poszło nie tak! Prosimy spróbować ponownie