Kliknij tutaj, aby skorzystać z naszej strony z lepszym stopniem dostępności, np. z czytnikiem ekranowym

Dostawa

Dostawa do domu

Świetna wiadomość, wysyłka jest obecnie bezpłatna dla wszystkich zamówień powyżej 150 zł. Zamówienia w wysokości 150 zł będą obciążane kwotą 15 zł za wysyłkę zamówienia.

Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod Twój adres przez Skynet lub DHL Paket w ciągu 5 dni roboczych.

Prosimy mieć na uwadze, że dostawa podczas polskich świąt państwowych, świąt narodowych w Wielkiej Brytanii, weekendów oraz w czasie wyprzedaży może zająć kilka dodatkowych dni. Możliwe są dodatkowe opłaty celne.

Aby zagwarantować, że paczka zostanie wysłana tak szybko, jak to możliwe, Twoje zamówienie może zostać podzielone na dwie paczki i dostarczone przez dwóch kurierów.


Dodatkowe informacje o dostawie

Przepraszamy, przesyłka pod adres inny niż ten zarejestrowany na koncie nie jest możliwa. Obejmuje to adres pracy, skrytkę pocztową oraz adres w innym państwie.

Jeśli składasz więcej niż jedno zamówienie w bliskich odstępach czasu, zamówienia mogą zostać spakowane razem, aby upewnić się, że otrzymasz produkty tak szybko, jak to możliwe.


Czy zostaną pobrane opłaty celne?

W zależności od wartości Twojego zamówienia oraz kraju, może zostać doliczona opłata celna lub opłaty importowe po dotarciu przesyłki do Twojego kraju. Jak wyszczególniono w naszym „Regulaminie”, opłaty te muszą zostać opłacone przez klienta, co oznacza, że nie zostaną pokryte przez Next.

W związku z tym, że te opłaty wyznaczane są przez wybrany przez Ciebie kraj i różnią się w zależności od zamówienia, nie jesteśmy w stanie przewidzieć ich wysokości. Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z lokalnym urzędem celnym przez złożeniem zamówienia.

W twoim obowiązku leży upewnienie się, że produkty, które zamawiasz mają zastosowanie w krajowych przepisach dotyczących importu.


Informacja o dostawie artykułów z wyprzedaży

Podczas okresu wyprzedaży dostawa może potrwać 14-21 dni. Data dostawy zostanie potwierdzona w momencie dokonania zamówienia.

* W zależności od stanu magazynowego, dostępności kuriera i lokalizacji kuriera/sklepu. Mogą obowiązywać wyjątki. Zapoznaj się z regulaminem.


Kiedy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem monitorowania.

Aby monitorować przesyłkę po prostu kliknij łącze znajdujące się w wiadomości e-mail, a zostaniesz przekierowany/a na stronę internetową kuriera. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail z numerem monitorowania, sprawdź folder ze spamem.


Nie otrzymałem zamówienia

Po prostu kliknij łącze, które znajduje się w przesłanej przez nas wiadomości e-mail, aby śledzić przesyłkę przez Internet. Jeśli system wskazuje, że przesyłkę dostarczono, ale jej nie otrzymałeś/łaś, daj nam znać, a udzielimy Ci pomocy.

Jeśli wysyłka artykułu jest opóźniona, artykuł zostanie przesłany w osobnej paczce tak szybko, jak tylko otrzymamy towar w magazynie. Prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia – oczekiwana data dostawy powinna widnieć przy opóźnionych artykułach.


W przesyłce brak artykułu

Jeśli paczka jest niekompletna oznacza to, że artykuł może być opóźniony. W takim wypadku artykuł zostanie przesłany w osobnej paczce tak szybko, jak tylko otrzymamy towar w magazynie. Prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia – oczekiwana data dostawy powinna widnieć przy opóźnionych artykułach.

Czasem artykuł może zostać wysłany osobno z innego magazynu. Jeśli paczka jest niekompletna, prosimy o sprawdzenie specyfikacji wysyłkowej lub dokumentów znajdujących się w paczce – powinna zawierać informację o planowanej późniejszej wysyłce artykułu. Ponadto prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail pod kątem otrzymania drugiego numeru śledzenia przesyłki, ponieważ oznacza to, że wysłana została druga paczka.

Jeśli otrzymasz uszkodzoną przesyłkę sprawdź, czy wszystkie zamówione produkty znajdują się w środku. Jeśli brakuje jakiegoś artykułu lub jest on uszkodzony, prosimy o kontakt tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli pomóc.


Otrzymałem nieprawidłowy artykuł

Bardzo nam przykro, że otrzymałeś/łaś niewłaściwy produkt/produkt nie odpowiadał opisowi. Prosimy o kontakt tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli pomóc.


Otrzymałem uszkodzony artykuł

Przykro nam, że otrzymałeś/otrzymałaś wadliwy artykuł.

Jeśli artykuł ma widoczną wadę podczas odbioru przesyłki, prosimy o skontaktowanie się z nami i podanie szczegółów wady przed dokonaniem zwrotu, abyśmy mogli udzielić informacji dotyczących następnych kroków.


Artykuł uległ uszkodzeniu

Bardzo na mprzykro, że Twój produkt jest uszkodzony.

Skontaktuj się z nami jak najszybciej i przed zwrotem produktu podaj szczegóły uszkodzenia tak, abyśmy mogli zaproponować kolejny krok.


W razie pytań, jesteśmy dostępni poprzez nasz czat na żywo. Kliknij poniższe łącze, aby rozpocząć.



Jeśli chcesz rozmawiać z członkiem naszego zespołu, skontaktuj się z nami telefonicznie. Nasze linie są czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Telefon:

221168612

Znajdziesz nas także w mediach społecznościowych. Kliknij poniższy odnośnik, aby zobaczyć nasz profil:


Chcę zgłosić reklamację

Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu lub usługi, poinformuj nas o tym.

Staramy się jak możemy, więc prosimy o nadsyłanie informacji poniższymi metodami:

Zadzwoń do nas – linie są czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

E-mail: International_Complaints@nextdirect.com

Prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska, adresu oraz numeru telefonu, abyśmy mogli niezwłocznie się z Tobą skontaktować.

Skargi dotyczące kwestii finansowych

Jeśli jednak w skrajnych przypadkach nie będziemy mogli bezpośrednio rozwiązać zażalenia, mają Państwo prawo do skierowania odwołania na Europejską Platformę Rozwiązywania Sporów na http://ec.europa.eu/odr. Jeśli zdecydują się Państwo na skorzystanie z tej usługi, prosimy o użycie następującego adresu e-mail podczas uzupełniania formularza: ODR@next.co.uk.

Informacja o siedzibie

Adres:

Next Retail LTD

Desford Road

Enderby

Leicester

LE19 4AT

Great Britain

Telefon: 221168612

Numer ewidencyjny firmy: 4521150.

Numer rejestracyjny VAT: 179 7658 90.

Autoryzacja i regulacja: Financial Conduct Authority dla aktywności kredytowej klientów w Wielkiej Brytanii.

Zarząd:

Lord Wolfson of Aspley Guise

Amanda James

Jane Shields

Sekretarz firmy: S.L Anderson

Zwroty

Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Nie jesteś w pełni zadowolony/a lub zamówiłeś/łaś nieodpowiedni rozmiar/kolor? Możesz zwrócić wszystkie nieużywane artykuły (w ich pierwotnym stanie) w ciągu 28 dni od otrzymania zamówienia, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy. Nie narusza to ustawowego prawa do zwrotu uszkodzonych artykułów ani go nie ogranicza. Ponadto kosmetyki, artykuły toaletowe, określona biżuteria i artykuły posiadające plombę zabezpieczającą można zwrócić tylko wtedy, jeśli są wadliwe.

Wszystkie zwroty należy przesyłać na poniższy adres:


Next c/o DHL Home Delivery GmbH

Vor der Hecke 980, Tor 100

34355 Staufenberg

Niemcy


Nasz proces zwrotu towaru jest prosty – po prostu skorzystaj z formularza zwrot, który został załączony do przesyłki i wykonaj następujące kroki:

  • Wybierz kod powodu dla artykułu/artykułów do zwrotu.
  • Oderwij wypełniony formularz zwrotu i umieść go w środku paczki wraz z artykułem/artykułami, które zwracasz (to bardzo ważne – nie możemy przeprowadzić zwrotu bez tego dokumentu).
  • Odklej etykietę z adresem zwrotu i przyklej ją na zewnętrznej stronie paczki. Upewnij się, że pierwotna etykieta nie jest widoczna.
  • Zwróć paczkę korzystając z wybranej przez siebie metody. Pamiętaj, że obecnie nie oferujemy darmowych zwrotów. Oplata pocztowa jest uiszczana przez nadawcę i nie zostanie zwrócona przez Next. Zwroty artykułów zakupionych w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego Next nie są możliwe.
  • Zachowaj dowód dokonania zwrotu do momentu uzyskania potwierdzenia, że pieniądze zostały zwrócone. Otrzymasz zwrot kosztów w ciągu 28 dni za pomocą tej samej metody płatności jakiej użyto przy transakcji płatniczej.
  • Jeśli nie masz już formularza zwrotnego, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc.

    Za artykuły, które nie zostały zwrócone zgodnie z powyższymi zasadami, możesz nie otrzymać zwrotu kosztów, możesz otrzymać koszt odpowiadający ostatniej / bieżącej cenie sprzedaży lub artykuły mogą zostać zatrzymane przez Next.


    Tak, obecnie nie oferujemy darmowych zwrotów. Opłata pocztowa musi być opłacona przez nadawcę i nie zostanie zwrócona przez Next.


    Niestety, ale nie oferujemy usługi wymiany. Jednak możesz po prostu zwrócić dowolny artykuł, za który otrzymasz zwrot pieniędzy, zgodnie z naszą „Polityką zwrotów”, a następnie złożyć zamówienie na nowy produkt.


    Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

    Gdy tylko zwrot dotrze do naszego magazynu, automatycznie otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 28 dni (od dnia wysłania przesyłki ze zwrotem), tą samą metodą, którą dokonałeś płatności za zamówienie.

    Kiedy nastąpi zwrot pieniędzy za artykuł, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli dokonano płatności kartą, prosimy o sprawdzenie wyciągu bankowego począwszy od dnia złożenia zamówienia, ponieważ zwrot może być wyszczególniony pod datą zamówienia.

    Jeśli dokonałeś płatności inną metodą, skontaktuj się z dostawcą/wystawcą, aby zlokalizować swoją płatność.


    Nie otrzymałem/łam zwrotu pieniędzy

    Kiedy nastąpi zwrot pieniędzy za artykuł, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli dokonano płatności kartą, prosimy o sprawdzenie wyciągu bankowego począwszy od dnia złożenia zamówienia, ponieważ zwrot może być wyszczególniony pod datą zamówienia.

    Jeśli pierwotnej płatności dokonano kartą, której data ważności wygasła lub którą anulowano, prosimy o kontakt ze swoim bankiem. Zwrot pieniędzy jest zawsze realizowany przy wykorzystaniu pierwotnej metody płatności i nie może zostać przesłany na inną kartę.

    Jeśli płatności dokonano za pomocą innej metody, prosimy o kontakt z dostawcą usługi płatniczej/wystawcą karty płatniczej, aby zlokalizować zwrot.

    Prosimy o zachowanie numeru monitorowania zwrotu do momentu otrzymania zwrotu pieniędzy – może on być potrzebny, jeśli nie otrzymaliśmy Twojego produktu/ów. Jeśli nie wybrano zwrotu z monitorowaniem przesyłki i posiadasz jedynie potwierdzenie nadania, należy zgłosić reklamację bezpośrednio u dostawcy usług pocztowych.


    Zgubiłem formularz zwrotny

    Nie martw się, jeśli nie masz już formularza zwrotnego lub etykiety zwrotnej, które zostały dołączone do paczki, możemy wysłać Ci nowe pocztą e-mail. Musisz zwrócić artykuły razem z formularzem zwrotnym, aby uniknąć problemów z przetwarzaniem zwrotu.


    W razie pytań, jesteśmy dostępni poprzez nasz czat na żywo. Kliknij poniższe łącze, aby rozpocząć.



    Jeśli chcesz rozmawiać z członkiem naszego zespołu, skontaktuj się z nami telefonicznie. Nasze linie są czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Telefon:

    221168612

    Znajdziesz nas także w mediach społecznościowych. Kliknij poniższy odnośnik, aby zobaczyć nasz profil:


    Chcę zgłosić reklamację

    Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu lub usługi, poinformuj nas o tym.

    Staramy się jak możemy, więc prosimy o nadsyłanie informacji poniższymi metodami:

    Zadzwoń do nas – linie są czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    E-mail: International_Complaints@nextdirect.com

    Prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska, adresu oraz numeru telefonu, abyśmy mogli niezwłocznie się z Tobą skontaktować.

    Skargi dotyczące kwestii finansowych

    Jeśli jednak w skrajnych przypadkach nie będziemy mogli bezpośrednio rozwiązać zażalenia, mają Państwo prawo do skierowania odwołania na Europejską Platformę Rozwiązywania Sporów na http://ec.europa.eu/odr. Jeśli zdecydują się Państwo na skorzystanie z tej usługi, prosimy o użycie następującego adresu e-mail podczas uzupełniania formularza: ODR@next.co.uk.

    Informacja o siedzibie

    Adres:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Great Britain

    Telefon: 221168612

    Numer ewidencyjny firmy: 4521150.

    Numer rejestracyjny VAT: 179 7658 90.

    Autoryzacja i regulacja: Financial Conduct Authority dla aktywności kredytowej klientów w Wielkiej Brytanii.

    Zarząd:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Sekretarz firmy: S.L Anderson

    Płatności

    Możesz korzystać ze wszystkich form płatności wyszczególnionych poniżej:

    Visa, Mastercard, American Express, Diners, Maestro, PayPal oraz Przelewy24

    Karty kredytowe i debetowe muszą być zarejestrowane do adresu posiadacza konta, aby dokonał płatności międzynarodowej.

    Nie akceptujemy kart, których ważność upłynie w ciągu następnych 5 dni.

    Dane karty są sprawdzane i weryfikowane przez strony trzecie i dostarczane po uprzednim uzyskaniu autoryzacji.


    Przepraszamy, nie można dokonać płatności kartą podarunkową przez Internet. Karty podarunkowe można kupować i używać tylko w Wielkiej Brytanii.


    Chcę zaktualizować zapisaną kartę/karty

    Po prostu przejdź do „Moje konto” i wybierz opcję „Zarządzaj zapisanymi kartami”. Wybierz kartę, którą chcesz zaktualizować, a zobaczysz ekran „Edytuj kartę”.


    Usuwanie zapisanej karty

    Po prostu przejdź do „Moje konto” i wybierz opcję „Zarządzaj zapisanymi kartami”. Wybierz kartę, którą chcesz usunąć i wybierz opcję „Usuń kartę”. Zostanie ona natychmiast usunięta z Twojego konta.


    Nie mogę dokonać płatności

    Niektóre banki wymagają przejścia procedur zabezpieczających, aby można było przetworzyć płatność kartą. Jeśli Twoja płatność kartą została odrzucona podczas dokonywania płatności, skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem, aby mogli Ci pomóc. Prosimy upewnić się, że wystawca Twojej karty płatniczej ustawił możliwość przeprowadzania międzynarodowych płatności.

    Jeśli korzystasz z opcji płatności poprzez PayPal lub Przelewy24, skontaktuj się z nimi przed wysłaniem zgłoszenia do nas.


    Czy moja płatność została zrealizowana?

    Sprawdź, czy otrzymałeś/łaś od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Taka wiadomość powinna być wysłana jak tylko zamówienie zostanie złożone.

    Jeśli po godzinie ciągle nie masz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami i sprawdzimy status Twojej płatności.


    Jeśli nie mieszkasz już w Wielkiej Brytanii, ale musisz wykonać płatność na konto Next UK, możesz skorzystać z bankowości internetowej (Online Banking). Odwiedź https://help.next.co.uk/Section.aspx?ItemId=10389, aby uzyskać więcej informacji.


    W razie pytań, jesteśmy dostępni poprzez nasz czat na żywo. Kliknij poniższe łącze, aby rozpocząć.



    Jeśli chcesz rozmawiać z członkiem naszego zespołu, skontaktuj się z nami telefonicznie. Nasze linie są czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Telefon:

    221168612

    Znajdziesz nas także w mediach społecznościowych. Kliknij poniższy odnośnik, aby zobaczyć nasz profil:


    Chcę zgłosić reklamację

    Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu lub usługi, poinformuj nas o tym.

    Staramy się jak możemy, więc prosimy o nadsyłanie informacji poniższymi metodami:

    Zadzwoń do nas – linie są czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    E-mail: International_Complaints@nextdirect.com

    Prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska, adresu oraz numeru telefonu, abyśmy mogli niezwłocznie się z Tobą skontaktować.

    Skargi dotyczące kwestii finansowych

    Jeśli jednak w skrajnych przypadkach nie będziemy mogli bezpośrednio rozwiązać zażalenia, mają Państwo prawo do skierowania odwołania na Europejską Platformę Rozwiązywania Sporów na http://ec.europa.eu/odr. Jeśli zdecydują się Państwo na skorzystanie z tej usługi, prosimy o użycie następującego adresu e-mail podczas uzupełniania formularza: ODR@next.co.uk.

    Informacja o siedzibie

    Adres:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Great Britain

    Telefon: 221168612

    Numer ewidencyjny firmy: 4521150.

    Numer rejestracyjny VAT: 179 7658 90.

    Autoryzacja i regulacja: Financial Conduct Authority dla aktywności kredytowej klientów w Wielkiej Brytanii.

    Zarząd:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Sekretarz firmy: S.L Anderson

    Moje konto

    Utworzenie konta jest naprawdę proste, po prostu kliknij „Moje konto” i wybierz „Nowi klienci”, aby wprowadzić swoje dane. Pamiętaj, że nie możesz zarejestrować się przy użyciu polskich znaków, możesz zarejestrować się tylko za pomocą standardowych angielskich znaków.

    Upewnij się, że Twoje konto jest zarejestrowane pod Twoim imieniem, a adres dostawy jest zgodny z adresem rozliczeniowym karty kredytowej lub debetowej.


    Prosimy kliknąć „Moje konto”, wprowadź swój adres e-mail oraz hasło, z których korzystałeś/łaś podczas otwierania konta i kliknij „Zaloguj się”.

    Łatwo jest zapomnieć hasło. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła kliknij „Zapomniane hasło” i postępuj zgodnie z instrukcjami.

    Utworzymy dla Ciebie tymczasowe hasło, które zostanie wysłane na zarejestrowany adres e-mail.

    Aby zwiększyć bezpieczeństwo hasła:

  • Stwórz kombinację liter, liczb oraz symboli
  • Korzystaj z kombinacji lub znaków, których nie ma w słowniku
  • Niech Twoje hasło będzie długie. Next umożliwia posiadanie hasła o długości 6-12 znaków – im dłuższe hasło, tym jest bezpieczniejsze
  • Korzystaj ze słów i wyrażeń, których odgadnięcie będzie trudne
  • Unikaj wpisywania swojego imienia i nazwiska oraz daty urodzenia
  • Nie używaj logicznych sekwencji lub powtarzających się znaków. Na przyklad: „12345678” lub „qwerty”

  • Możesz zmienić swój adres, numer telefonu oraz adres e-mail zapisane na Twoim koncie klikając „Moje konto”, a następnie „Edytuj Twoje dane”.

    Jeśli niedawno zmieniłeś/łaś miejsce zamieszkania upewnij się, że Twój adres jest aktualny przed złożeniem zamówienia.

    W związku z tym, że szybko przetwarzamy zamówienia, nie możemy zmienić Twojego adresu złożeniu zamówienia. Zamówienia złożone przed aktualizacją danych adresowych zostaną dostarczone pod adres, który widnieje w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

    Jesli chcesz zmienić imię i nazwisko w Twoim koncie, skontaktuj się z nami.


    Jeśli nie pamiętasz swojego hasła kliknij „Zapomniane hasło” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Utworzymy dla Ciebie tymczasowe hasło, które zostanie wysłane na zarejestrowany adres e-mail.

    Jeśli 3-krotnie wprowadzisz niepoprawne hasło, poprosimy Cię o podanie unikalnego kodu wyświetlonego na ekranie, aby kontynuować.


    Jak mogę zmienić hasło?

    Zaloguj się do „Moje konto” i wybierz odnośnik „Resetuj hasło”.

    Utworzymy dla Ciebie tymczasowe hasło, które zostanie wysłane na zarejestrowany adres e-mail.


    Zamykanie konta

    Przykro nam, że chcesz zamknąć swoje konto. Upewnij się, że otrzymałeś wszystkie zamówienia i wszelkie zaległe zwroty, zanim skontaktujesz się z nami, prosząc o zamknięcie konta.


    Jeśli chcesz zaktualizować zgody na otrzymywanie informacji marketingowych od nas, przejdź do „Moje konto” zaznacz/odznacz pole pod „Preferencje komunikacji”, a następnie kliknij „Zaktualizuj”.

    Możesz także anulować subskrypcję na końcu ostatniej marketingowej wiadomości e-mail. Wystarczy kliknąć link „Wypisz mnie” i wybierz „Anuluj subskrypcję”.

    Jeśli anulujesz subskrypcję naszych wiadomości marketingowych, nie będziesz otrzymywać informacji o najnowszych ofertach, promocjach lub wyprzedażach na stronie Next.

    Aktualizacja tych danych w naszym systemie może potrwać kilka dni, więc nie przejmuj się, jeśli w tym czasie będziesz otrzymywać od nas jakieś wiadomości.


    Czym jest prawo do bycia zapomnianym?

    Prawo do bycia zapomnianym jest zapisane w Ogólnym Rozporządzeniu o Ochronie Danych (RODO), które umożliwia osobom wniesienie wniosku o usunięcie danych osobowych w przypadku braku powodu ich przetwarzania.

    W przypadku dochodzenia prawa do bycia zapomnianym, poprosimy Cię o ponowne podanie Twoich danych osobowych w przypadku założenia konta.

    Jeśli chcesz kontynuować robienie u nas zakupów, ale nie chcesz otrzymywać informacji marketingowych, możesz pozostawić swoje konto otwarte i zmienić preferencje kontaktowe poprzez:

  • Zalogowanie się do swojego konta, podając hasło
  • Wybranie „Zmień dane”
  • Wybranie „Danych kontaktowych”
  • Możesz zarządzać preferencjami swojego konta po zalogowaniu się do niego na witrynie Next.

    Jeśli chcesz zaprzestać otrzymywania katalogów, możesz to zrobić, kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem 221168612*, który poprowadzi Cię przez całą procedurę.

    Nasz Dział Obsługi Klienta może także pomóc w zamknięciu Twojego konta.

    *W sprawie kosztów połączeń telefonicznych skontaktuj się z usługodawcą


    Jak mogę poprosić o zapomnienie mnie?

    Prawo do bycia zapomnianym nie może mieć zastosowania, gdy istnieje powód, dla którego musielibyśmy zachować lub przetwarzać dane osobowe. Jeśli jednak spełnisz następujące kryteria, usuniemy Twoje dane osobowe z naszych operacyjnych baz danych:

  • Płatności z tytułu wszelkich zaległych sald i / lub zamówień powinny zostać rozliczone
  • Nie możesz posiadać żadnych zamówień oczekujących na wysłanie lub będących w trakcie wysyłki
  • Pamiętaj, że jeśli zostaniesz zapomniany, nie spowoduje to usunięcia wyszukiwań kredytowych ani aktualizacji, które mogły zostać wprowadzone do Twojego pliku kredytowego, ponieważ są one prowadzone przez niezależne agencje informacji kredytowej. Poinformujemy jednak agencje kredytowe, że konto zostało zamknięte.

    Jeśli nadal chcesz zostać zapomniany, po prostu wypełnij formularz zgłoszeniowy, który możesz wydrukować teraz klikając tutaj lub kontaktując się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem 221168612*, który może wysłać ci formularz. Gdy otrzymamy Twoją prośbę, ocenimy, czy będzie możliwe całkowite zapomnienie lub usunięcie Twoich danych osobowych z naszych operacyjnych baz danych.

    Wyrównanie wszelkich nierozliczonych sald można przeprowadzić w dowolnym momencie. Nie wymagamy, aby poprzedzała je prośba o zapomnienie. Jednak procedura może potrwać dłużej, jeśli oczekujemy na jakiekolwiek płatności. W ramach procedury uprawniającej do zapomnienia danych zostanie zamknięte także Twoje konto.

    Możesz wysłać zapytanie pocztą na adres:

    Możesz wysłać ten formularz do nas na adres:

    Next Retail Ltd

    Gedding Road

    Leicester

    LE5 5DW

    Możesz też wysłać formularz e-mailem na adres:

    RTBF@next.co.uk

    Po otrzymaniu wypełnionego formularza skontaktujemy się z Tobą w ciągu 30 dni, aby poinformować o wyniku naszej oceny i potwierdzić, jakie działania podejmiemy dalej.

    *W sprawie kosztów połączeń telefonicznych skontaktuj się z usługodawcą


    Jak usuniecie moje informacje osobiste?

    Proces usuwania danych osobowych polega na usunięciu ich z naszej operacyjnej bazy danych i umieszczeniu jednej kopii w bezpiecznej lokalizacji. Dostęp do Twoich danych osobowych jest kontrolowany i podlega naszemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych. Można je przechowywać przez maksymalnie 6 lat po zamknięciu konta. Po tym czasie wszystkie dane osobowe zostaną trwale usunięte z naszego archiwum.

    Umieszczenie Twoich danych osobowych w bezpiecznym miejscu sprawi, że nie będziemy mogli Cię rozpoznać i zapobiegnie wykorzystywaniu lub przetwarzaniu Twoich danych osobowych w przyszłości; jednak wciąż będziemy mogli się z Tobą skontaktować w sytuacji prawnej, na przykład w przypadku zamówienia od nas produktu, który został później wycofany ze względu na zagrożenie zdrowia i bezpieczeństwa lub w przypadku chęci kontaktu z nami w ramach zapytań lub skarg.

    Zanim umieścimy Twoje dane osobowe w bezpiecznej lokalizacji, wszystkie zaległe płatności muszą zostać uregulowane, wszystkie zamówienia muszą zostać zrealizowane, a w przypadku posiadania u nas konta, musi ono zostać zamknięte.

    Uregulowania zaległych płatności i zamknięcia konta można dokonać w dowolnym momencie; nie wymagamy wcześniejszego przesłania prośby o bycie zapomnianym; jednak może to dłużej potrwać, jeśli czekamy na przyjęcie Twoich płatności i zamknięcie konta.


    Jak długo to potrwa?

    Po otrzymaniu Twojego pisemnego zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 30 dni, aby potwierdzić jego otrzymanie i rozpoczęcie procesu. Postaramy się jednak skontaktować się z Tobą znacznie szybciej.

    W przesłanym potwierdzeniu poinformujemy Cię o długości przetwarzania zgłoszenia.

    Zanim umieścimy Twoje dane osobowe w bezpiecznej lokalizacji, wszystkie zaległe płatności muszą zostać uregulowane, wszystkie zamówienia muszą zostać zrealizowane, a w przypadku posiadania u nas konta, musi ono zostać zamknięte.

    Uregulowania zaległych płatności i zamknięcia konta można dokonać w dowolnym momencie; nie wymagamy wcześniejszego przesłania prośby o bycie zapomnianym; jednak może to dłużej potrwać, jeśli czekamy na przyjęcie Twoich płatności przed zamknięciem konta.


    Jakie informacje na mój temat możecie usunąć?

    Dokonując u nas rejestracji, możemy pobierać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres, zarejestrowany adres e-mail i numer telefonu do weryfikacji tożsamości i w razie otwarcia konta w placówce kredytowej do przeprowadzenia weryfikacji kredytowej.

    Podczas rejestracji, musimy zebrać Twoje dane osobowe do przesłania wiadomości marketingowych i zrealizowania złożonych zamówień.

    Należy nadmienić, że w przypadku wniesienia o prawo o usunięciu informacji, wszelkie informacje kredytowe oraz wyszukiwania zostaną przechowane przez zewnętrzne agencje kredytowe.


    W razie pytań, jesteśmy dostępni poprzez nasz czat na żywo. Kliknij poniższe łącze, aby rozpocząć.



    Jeśli chcesz rozmawiać z członkiem naszego zespołu, skontaktuj się z nami telefonicznie. Nasze linie są czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Telefon:

    221168612

    Znajdziesz nas także w mediach społecznościowych. Kliknij poniższy odnośnik, aby zobaczyć nasz profil:


    Chcę zgłosić reklamację

    Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu lub usługi, poinformuj nas o tym.

    Staramy się jak możemy, więc prosimy o nadsyłanie informacji poniższymi metodami:

    Zadzwoń do nas – linie są czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    E-mail: International_Complaints@nextdirect.com

    Prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska, adresu oraz numeru telefonu, abyśmy mogli niezwłocznie się z Tobą skontaktować.

    Skargi dotyczące kwestii finansowych

    Jeśli jednak w skrajnych przypadkach nie będziemy mogli bezpośrednio rozwiązać zażalenia, mają Państwo prawo do skierowania odwołania na Europejską Platformę Rozwiązywania Sporów na http://ec.europa.eu/odr. Jeśli zdecydują się Państwo na skorzystanie z tej usługi, prosimy o użycie następującego adresu e-mail podczas uzupełniania formularza: ODR@next.co.uk.

    Informacja o siedzibie

    Adres:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Great Britain

    Telefon: 221168612

    Numer ewidencyjny firmy: 4521150.

    Numer rejestracyjny VAT: 179 7658 90.

    Autoryzacja i regulacja: Financial Conduct Authority dla aktywności kredytowej klientów w Wielkiej Brytanii.

    Zarząd:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Sekretarz firmy: S.L Anderson

    Zakupy z Next

    Musisz mieć konto Next, aby złożyć zamówienie. Jeśli jesteś już klientem, możesz wpisać swój zarejestrowany adres e-mail i hasło, aby się zalogować, zanim zaczniesz składać zamówienie.

    Aby złożyć zamówienie, po prostu kliknij artykuł, wybierz rozmiar i naciśnij „Dodaj do koszyka". Jeśli znasz numer artykułu, możesz go wpisać w polu wyszukiwania lub użyć opcji „Quickshop”. Możesz także przeglądać kategorie, korzystając z rozwijanego menu u góry strony.

    Po zakończeniu zakupów wybierz w koszyku opcję „Przejdź do kasy”.

    Jeśli nie masz konta Next, nie martw się - możesz je założyć na stronie płatności.

    Następnie możesz wybrać metodę płatności i sfinalizować zamówienie.

    Po otrzymaniu zamówienia wyślemy potwierdzenie e-mailem na zarejestrowany adres e-mail; może to potrwać kilka godzin. Pamiętaj także, aby sprawdzić folder Kosz/Spam!


    Nie mogę zapłacić

    Jeśli nie możesz przejść do kasy, sprawdź, czy w twoim koszyku nie ma produktów „Wyprzedanych”. Wystarczy, że usuniesz je ze swojego koszyka przed dokonaniem zamówienia. Przykro nam, ale nie możesz teraz zakupić produktów w przedsprzedaży, ani dokonać rezerwacji.


    Czy mogę zmienić zamówienie?

    Szybko przetwarzamy zamówienia, aby dostarczyć zamówione produkty tak szybko, jak to możliwe. Oznacza to, że nie możemy wprowadzić zmian w Twoim zamówieniu po tym, jak zostało złożone.

    Jedyny wyjątek stanowi anulowanie pozycji, która jest opóźniona. Prosimy o kontakt, a udzielimy Ci pomocy w tej kwestii.

    Sprawdź dostarczone produkty po otrzymaniu zamówienia. Jeśli w dalszym ciągu uważasz, że nie są odpowiednie, po prostu zwróć produkty, a my zwrócimy pełną kwotę wykorzystując preferowaną przez Ciebie metodę. Pamiętaj, że opłata pocztowa musi być uiszczona przez nadawcę. Next nie zwraca tej kwoty.


    Możesz zapisać zawartość koszyka za pomocą przycisku „Zapisz na później”. Ta funkcja dotyczy wyłącznie produktów w pełnej cenie. Funkcja „Zapisz na później” jest niedostępna w czasie wyprzedaży.


    Jak mogę wykorzystać kod promocyjny?

    Od czasu do czasu wysyłamy klientom kody promocyjne. Po prostu wprowadź kod w pole „Kod promocyjny” na stronie z płatnością, aby otrzymać zniżkę. Kod tworzy kombinacja liter i liczb.

    Jeśli kod promocyjny nie działa upewnij się, że został poprawnie wprowadzony. Wszystkie kody promocyjne muszą zostać wpisane z wykorzystaniem wielkich liter i być odwzorowane dokładnie tak, jak zawarto w broszurze, karcie promocyjnej lub wiadomości e-mail. Zniżka promocyjna zostanie zastosowana bezpośrednio przed pobraniem płatności.

    Wszystkie warunki i daty ważności bieżących promocji można znaleźć w sekcji „Regulamin”.


    Niestety nie można wyświetlić historii zamówień na Twoim koncie. Wystarczy sprawdzić e-mail z potwierdzeniem zamówienia; wszystkie zamówione przedmioty i oczekiwana data dostawy są wyświetlone w potwierdzeniu.

    Jeśli nie otrzymałeś/łaś wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, a pobrano opłatę z Twojego konta, daj nam znać, a my to sprawdzimy.


    Czy moje zamówienie zostało zatwierdzone?

    Jeśli nie masz pewności, czy Twoje zamówienie zostało przetworzone, sprawdź, czy otrzymałeś/łaś naszą wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Taka wiadomość powinna być wysłana jak tylko zamówienie zostanie złożone.

    Jeśli po godzinie ciągle nie masz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, daj nam znać, a my to sprawdzimy.


    W przypadku, gdy spodziewane jest uzupełnienie zapasów magazynowych, w rozwijanym menu zostanie wyświetlona data, na przykład: „Zamów teraz, a dostawa nastąpi w ciągu 1-2 tygodni”.

    Nasza strona internetowa jest regularnie aktualizowana, gdy produkt pojawi się na stanie. A może poszukasz alternatywnego produktu?


    Bardzo nam przykro, ale nie ma możliwości zamówienia katalogu lub broszury. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy produktów dostępnych przez Internet.

    Od czas do czasu wysyłamy informacje marketingowe. Sprawdź swoją subskrypcję w zakładce „Moje konto”.


    Zgodnie z Regulaminem umów konsumenckich 2013 klient ma prawo do anulowania i zwrotu zamówienia. Aby anulować/zwrócić zamówienie, klient powinien poinformować nas o tym w terminie 14 dni (licząc od dnia następującego po dniu otrzymania towaru), a następnie zwrócić towar w terminie 14 dni.

    Pamiętaj, że Twoje prawo do anulowania nie dotyczy niektórych towarów, które sprzedajemy, szczegółowe informacje można znaleźć w naszym Regulaminie.

    Klient powinien poinformować nas o chęci anulowania zamówienia w terminie 14 dni od daty otrzymania i powinien zachować należytą ostrożność i nie używać produktów.

    Możesz nas o tym powiadomić, kontaktując się z nami za pomocą poczty elektronicznej.

    Produkty należy zwrócić do nas w oryginalnym opakowaniu, w miarę możliwości w terminie 14 dni od daty poinformowania nas o chęci anulowania zamówienia.


    W razie pytań, jesteśmy dostępni poprzez nasz czat na żywo. Kliknij poniższe łącze, aby rozpocząć.



    Jeśli chcesz rozmawiać z członkiem naszego zespołu, skontaktuj się z nami telefonicznie. Nasze linie są czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Telefon:

    221168612

    Znajdziesz nas także w mediach społecznościowych. Kliknij poniższy odnośnik, aby zobaczyć nasz profil:


    Chcę zgłosić reklamację

    Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu lub usługi, poinformuj nas o tym.

    Staramy się jak możemy, więc prosimy o nadsyłanie informacji poniższymi metodami:

    Zadzwoń do nas – linie są czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    E-mail: International_Complaints@nextdirect.com

    Prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska, adresu oraz numeru telefonu, abyśmy mogli niezwłocznie się z Tobą skontaktować.

    Skargi dotyczące kwestii finansowych

    Jeśli jednak w skrajnych przypadkach nie będziemy mogli bezpośrednio rozwiązać zażalenia, mają Państwo prawo do skierowania odwołania na Europejską Platformę Rozwiązywania Sporów na http://ec.europa.eu/odr. Jeśli zdecydują się Państwo na skorzystanie z tej usługi, prosimy o użycie następującego adresu e-mail podczas uzupełniania formularza: ODR@next.co.uk.

    Informacja o siedzibie

    Adres:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Great Britain

    Telefon: 221168612

    Numer ewidencyjny firmy: 4521150.

    Numer rejestracyjny VAT: 179 7658 90.

    Autoryzacja i regulacja: Financial Conduct Authority dla aktywności kredytowej klientów w Wielkiej Brytanii.

    Zarząd:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Sekretarz firmy: S.L Anderson

    Regulamin

    Zasady i warunki

    Potwierdź zmianę kraju

    Czy na pewno chcesz przejść na inną stronę?

    Po opuszczeniu tej strony
    zawartość koszyka zostanie usunięta.

    Anuluj