Kliknij tutaj, aby skorzystać z naszej strony z lepszym stopniem dostępności, np. z czytnikiem ekranowym

NEXTDIRECT

Często zadawane pytania

Poniższy dokument zawiera czesto zadawane pytania dotyczące strony internetowej Next.
Często zadawane pytania, wersja aktualna na dzień

JAK MOGĘ ZAŁOŻYĆ KONTO?

Utworzenie konta jest naprawdę proste, po prostu kliknij „Moje konto” i wybierz „Nowi klienci”, aby wprowadzić swoje dane. Pamiętaj, że aby się zarejestrować, możesz używać wyłącznie standardowych znaków angielskich.

Upewnij się, że Twoje konto jest zarejestrowane pod Twoim imieniem, a adres dostawy jest zgodny z adresem rozliczeniowym karty kredytowej lub debetowej.

LOGOWANIE SIĘ NA KONTO

Prosimy kliknąć „Moje konto”, wprowadź swój adres e-mail oraz hasło, z których korzystałeś/łaś podczas otwierania konta i kliknij „Zaloguj się”.

Łatwo jest zapomnieć hasło. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła kliknij „Zapomniane hasło” i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Utworzymy dla Ciebie tymczasowe hasło, które zostanie wysłane na zarejestrowany adres e-mail.

Aby zwiększyć bezpieczeństwo hasła:

  • Stwórz kombinację liter, liczb oraz symboli
  • Korzystaj z kombinacji lub znaków, których nie ma w słowniku
  • Niech Twoje hasło będzie długie. Next umożliwia posiadanie hasła o długości 6-12 znaków – im dłuższe hasło, tym jest bezpieczniejsze
  • Korzystaj ze słów i wyrażeń, których odgadnięcie będzie trudne
  • Unikaj wpisywania swojego imienia i nazwiska oraz daty urodzenia
  • Nie używaj logicznych sekwencji lub powtarzających się znaków. Na przyklad: „12345678” lub „qwerty”
  • AKTUALIZOWANIE DANYCH

    Możesz zmienić swój adres, numer telefonu oraz adres e-mail zapisane na Twoim koncie klikając „Moje konto”, a następnie „Edytuj Twoje dane”.

    Jeśli niedawno zmieniłeś/łaś miejsce zamieszkania upewnij się, że Twój adres jest aktualny przed złożeniem zamówienia.

    W związku z tym, że szybko przetwarzamy zamówienia, nie możemy zmienić Twojego adresu złożeniu zamówienia. Zamówienia złożone przed aktualizacją danych adresowych zostaną dostarczone pod adres, który widnieje w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

    ZAPOMNIAŁEM/AM HASŁA

    Jeśli nie pamiętasz swojego hasła kliknij „Zapomniane hasło” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Utworzymy dla Ciebie tymczasowe hasło, które zostanie wysłane na zarejestrowany adres e-mail.

    Jeśli 3-krotnie wprowadzisz niepoprawne hasło, poprosimy Cię o podanie unikalnego kodu wyświetlonego na ekranie, aby kontynuować.

    Uwaga: jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie złożyłeś(-łaś) zamówienia, musisz założyć nowe konto; wystarczy zarejestrować siętutaj

    AKTUALIZOWANIE HASŁA

    Jak mogę zmienić hasło?

    Zaloguj się do „Moje konto” i wybierz odnośnik „Resetuj hasło”.

    Utworzymy dla Ciebie tymczasowe hasło, które zostanie wysłane na zarejestrowany adres e-mail.

    POMOC DOTYCZĄCA KONTA

    Zamykanie konta

    Przykro nam, że chcesz zamknąć swoje konto. Upewnij się, że otrzymałeś wszystkie zamówienia i wszelkie zaległe zwroty, zanim skontaktujesz się z nami, prosząc o zamknięcie konta.

    CHCĘ ZMIENIĆ ZGODY NA OTRZYMYWANIE INFORMACJI MARKETINGOWYCH

    Jeśli chcesz zaktualizować zgody na otrzymywanie informacji marketingowych od nas, przejdź do „Moje konto” zaznacz/odznacz pole pod „Preferencje komunikacji”, a następnie kliknij „Zaktualizuj”.

    Możesz także anulować subskrypcję na końcu ostatniej marketingowej wiadomości e-mail. Wystarczy kliknąć link „Wypisz mnie” i wybierz „Anuluj subskrypcję”.

    Jeśli anulujesz subskrypcję naszych wiadomości marketingowych, nie będziesz otrzymywać informacji o najnowszych ofertach, promocjach lub wyprzedażach na stronie Next.

    Aktualizacja tych danych w naszym systemie może potrwać kilka dni, więc nie przejmuj się, jeśli w tym czasie będziesz otrzymywać od nas jakieś wiadomości.

    SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

    Musisz mieć konto Next, aby złożyć zamówienie. Jeśli jesteś już klientem, możesz wpisać swój zarejestrowany adres e-mail i hasło, aby się zalogować, zanim zaczniesz składać zamówienie.

    Aby złożyć zamówienie, po prostu kliknij artykuł, wybierz rozmiar i naciśnij „Dodaj do koszyka". Jeśli znasz numer artykułu, możesz go wpisać w polu wyszukiwania lub użyć opcji „Quickshop”. Możesz także przeglądać kategorie, korzystając z rozwijanego menu u góry strony.

    Po zakończeniu zakupów wybierz w koszyku opcję „Przejdź do kasy”.

    Jeśli nie masz konta Next, nie martw się - możesz je założyć na stronie płatności.

    Następnie możesz wybrać metodę płatności i sfinalizować zamówienie.

    Po otrzymaniu zamówienia wyślemy potwierdzenie e-mailem na zarejestrowany adres e-mail. Może to potrwać kilka godzin. Pamiętaj także, aby sprawdzić folder Kosz/Spam!

    Jeśli chcesz złożyć zamówienie telefonicznie, jesteśmy dostępni przez 24 godziny na dobę. Pamiętaj, że możemy przyjąć zamówienia telefoniczne tylko jeśli płacisz kartą kredytową lub debetową. Adres rozliczeniowy Twojej karty kredytowej lub debetowej musi odpowiadać Twojemu adresowi dostawy.

    PRZEJŚCIE DO KASY

    Nie mogę zapłacić

    Jeśli nie możesz przejść do kasy, sprawdź, czy w twoim koszyku nie ma produktów „Wyprzedanych”. Wystarczy, że usuniesz je ze swojego koszyka przed dokonaniem zamówienia. Przykro nam, ale nie możesz teraz zakupić produktów w przedsprzedaży, ani dokonać rezerwacji.

    ZMIANA ZAMÓWIENIA

    Czy mogę zmienić zamówienie?

    Szybko przetwarzamy zamówienia, aby dostarczyć zamówione produkty tak szybko, jak to możliwe. Oznacza to, że nie możemy wprowadzić zmian w Twoim zamówieniu po tym, jak zostało złożone.

    Jedyny wyjątek stanowi anulowanie pozycji, która jest opóźniona. Prosimy o kontakt, a udzielimy Ci pomocy w tej kwestii.

    Sprawdź dostarczone produkty po otrzymaniu zamówienia. Jeśli w dalszym ciągu uważasz, że nie są odpowiednie, po prostu zwróć produkty, a my zwrócimy pełną kwotę wykorzystując preferowaną przez Ciebie metodę. Pamiętaj, że opłata pocztowa musi być uiszczona przez nadawcę. Next nie zwraca tej kwoty.

    ZAPISYWANIE ZAWARTOŚCI KOSZYKA

    Możesz zapisać zawartość koszyka za pomocą przycisku „Zapisz na później”. Ta funkcja dotyczy wyłącznie produktów w pełnej cenie. Funkcja „Zapisz na później” jest niedostępna w czasie wyprzedaży.

    KODY PROMOCYJNE

    Od czasu do czasu wysyłamy klientom kody promocyjne. Po prostu wprowadź kod w pole „Kod promocyjny” na stronie z płatnością, aby otrzymać zniżkę. Kod tworzy kombinacja liter i liczb.

    Jeśli kod promocyjny nie działa upewnij się, że został poprawnie wprowadzony. Wszystkie kody promocyjne muszą zostać wpisane z wykorzystaniem wielkich liter i być odwzorowane dokładnie tak, jak zawarto w broszurze, karcie promocyjnej lub wiadomości e-mail. Zniżka promocyjna zostanie zastosowana bezpośrednio przed pobraniem płatności.

    Wszystkie warunki i daty ważności bieżących promocji można znaleźć w sekcji „Regulamin”.

    CZY MOGĘ ZOBACZYĆ MOJE POPRZEDNIE ZAMÓWIENIA?

    Niestety nie można wyświetlić historii zamówień na Twoim koncie. Wystarczy sprawdzić e-mail z potwierdzeniem zamówienia; wszystkie zamówione przedmioty i oczekiwana data dostawy są wyświetlone w potwierdzeniu.

    Jeśli nie otrzymałeś/łaś wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, a pobrano opłatę z Twojego konta, daj nam znać, a my to sprawdzimy.

    POMOC Z ZAMÓWIENIEM

    Czy moje zamówienie zostało zatwierdzone?

    Jeśli nie masz pewności, czy Twoje zamówienie zostało przetworzone, sprawdź, czy otrzymałeś/łaś naszą wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Taka wiadomość powinna być wysłana jak tylko zamówienie zostanie złożone. Jeśli po godzinie ciągle nie masz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, daj nam znać, a my to sprawdzimy.

    MÓJ ARTYKUŁ ZOSTAŁ WYPRZEDANY

    W przypadku, gdy spodziewane jest uzupełnienie zapasów magazynowych, w rozwijanym menu zostanie wyświetlona data, na przykład: „Zamów teraz, a dostawa nastąpi w ciągu 1-2 tygodni”.

    A może zajrzyj do naszej kolekcji nowości.

    CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ KATALOG LUB BROSZURĘ?

    Bardzo nam przykro, ale nie ma możliwości zamówienia katalogu lub broszury. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy produktów dostępnych przez Internet.

    Od czas do czasu wysyłamy informacje marketingowe. Sprawdź swoją subskrypcję w zakładce „Moje konto”.

    Z JAKICH FORM PŁATNOŚCI MOGĘ KORZYSTAĆ?

    Przyjmujemy następujące karty płatnicze: Visa, Mastercard, American Express, Diners, Maestro, PayPal oraz Przelewy24

    Karta musi być zarejestrowana na adres właściciela konta.

    Nie akceptujemy kart, których termin ważności upłynie w przeciągu 5 dni. Szczegóły karty są sprawdzane i weryfikowane przez firmę zewnętrzną. Towary wysyłamy dopiero, gdy autoryzacja przebiegnie pomyślnie.

    CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ KARTĄ PODARUNKOWĄ?

    Przepraszamy, nie można dokonać płatności kartą podarunkową przez Internet. Karty podarunkowe można kupować i używać tylko w Wielkiej Brytanii.

    POMOC Z ZAPISANĄ KARTĄ/KARTAMI

    Chcę zaktualizować zapisaną kartę/karty

    Po prostu przejdź do „Moje konto” i wybierz opcję „Zarządzaj zapisanymi kartami”. Wybierz kartę, którą chcesz zaktualizować, a zobaczysz ekran „Edytuj kartę”.


    Usuwanie zapisanej karty

    Po prostu przejdź do „Moje konto” i wybierz opcję „Zarządzaj zapisanymi kartami”. Wybierz kartę, którą chcesz usunąć i wybierz opcję „Usuń kartę”. Zostanie ona natychmiast usunięta z Twojego konta.

    POMOC Z PŁATNOŚCIAMI

    Nie mogę dokonać płatności

    Niektóre banki wymagają przejścia procedur zabezpieczających, aby można było przetworzyć płatność kartą. Jeśli Twoja płatność kartą została odrzucona podczas dokonywania płatności, skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem, aby mogli Ci pomóc. Prosimy upewnić się, że wystawca Twojej karty płatniczej ustawił możliwość przeprowadzania międzynarodowych płatności.


    Czy moja płatność została zrealizowana?

    Sprawdź, czy otrzymałeś/łaś od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Taka wiadomość powinna być wysłana jak tylko zamówienie zostanie złożone. Jeśli po godzinie ciągle nie masz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami i sprawdzimy status Twojej płatności.

    NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O DOSTAWIE

    Dostawa do domu

    Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 4–5 dni roboczych. Wysyłka jest obecnie bezpłatna dla wszystkich zamówień powyżej 100 PLN. Do zamówień o wartości poniżej 100 PNL zostanie doliczona opłata za wysyłkę w wysokości 15 PNL na każde zamówienie. Czas realizacji dostawy zostanie potwierdzony przy składaniu zamówienia w kasie.

    Dodatkowe informacje o dostawie

    Przepraszamy, przesyłka pod adres inny niż ten zarejestrowany na koncie nie jest możliwa. Obejmuje to adres pracy, skrytkę pocztową oraz adres w innym państwie.

    Jeśli składasz więcej niż jedno zamówienie w bliskich odstępach czasu, zamówienia mogą zostać spakowane razem, aby upewnić się, że otrzymasz produkty tak szybko, jak to możliwe.


    Czy zostaną pobrane opłaty celne?

    Nasze warunki sprzedaży dla klientów w Polsce stanowią, że koszty dostawy mają opłacone cło. Oznacza to, że kwota zapłacona przez Ciebie obejmuje w całości dostawę pod wskazany adres oraz wszystkie cła, podatki i opłaty za odprawę celną.


    ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA

    Chcesz poznać aktualny status swoich zamówień i zwrotów? Wystarczy zalogować się do „Moje konto” i kliknąć „Moje zamówienia”, aby zobaczyć najnowsze informacje o przesyłce. Kiedy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem monitorowania. Aby śledzić przesyłkę, kliknij link w wiadomości e-mail, a zostaniesz przekierowany na stronę kuriera. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail z numerem monitorowania przesyłki, sprawdź folder ze spamem.

    MAM PROBLEM Z DOSTAWĄ

    Nie otrzymałem zamówienia

    Po prostu sprawdź śledzenie przesyłki online, logując się do „Moje konto” i klikając „Moje zamówienia”. Alternatywnie możesz również kliknąć link w wiadomości e-mail. Jeśli system wskazuje, że przesyłkę dostarczono, ale jej nie otrzymałeś/łaś, daj nam znać, a udzielimy Ci pomocy.


    W przesyłce brak artykułu

    Jeśli paczka jest niekompletna oznacza to, że artykuł może być opóźniony. W takim wypadku artykuł zostanie przesłany w osobnej paczce tak szybko, jak tylko otrzymamy towar w magazynie. Prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia – oczekiwana data dostawy powinna widnieć przy opóźnionych artykułach.

    Czasem artykuł może zostać wysłany osobno z innego magazynu. Jeśli paczka jest niekompletna, prosimy o sprawdzenie specyfikacji wysyłkowej lub dokumentów znajdujących się w paczce – powinna zawierać informację o planowanej późniejszej wysyłce artykułu. Ponadto prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail pod kątem otrzymania drugiego numeru śledzenia przesyłki, ponieważ oznacza to, że wysłana została druga paczka.

    Jeśli otrzymasz uszkodzoną przesyłkę sprawdź, czy wszystkie zamówione produkty znajdują się w środku. Jeśli brakuje jakiegoś artykułu lub jest on uszkodzony, prosimy o kontakt tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli pomóc.

    Otrzymałem nieprawidłowy artykuł

    Bardzo nam przykro, że otrzymałeś/łaś niewłaściwy produkt/produkt nie odpowiadał opisowi. Prosimy o kontakt tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli pomóc.

    USZKODZONE ARTYKUŁY

    Otrzymałem uszkodzony artykuł

    Przykro nam, że otrzymałeś/otrzymałaś wadliwy artykuł. Jeśli artykuł ma widoczną wadę podczas odbioru przesyłki, prosimy o skontaktowanie się z nami i podanie szczegółów wady przed dokonaniem zwrotu, abyśmy mogli udzielić informacji dotyczących następnych kroków.

    Artykuł uległ uszkodzeniu

    Bardzo na mprzykro, że Twój produkt jest uszkodzony. Skontaktuj się z nami jak najszybciej i przed zwrotem produktu podaj szczegóły uszkodzenia tak, abyśmy mogli zaproponować kolejny krok.

    NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O ZWROTACH

    Możesz zwrócić nieużywany przedmiot w ciągu 28 dni od daty na paragonie, używając do tego etykietki zwrotów, z tyłu Twojego listu przewozowego. Opłatę pocztową wnosi nadawca i nie zostanie ona zwrócona przez Next (nie narusza to praw konsumenta).

    Wszystkie zwroty powinny być wysłane pocztą na adres:

    Next c/o DHL Home Delivery GmbH

    Vor der Hecke 980

    Tor 100,34355

    Staufenberg, Niemcy

    W przypadku niezwrócenia zakupionego artykułu w określonym terminie możemy zatrzymać artykuł(y) i/lub odmówić refundacji lub zrefundować aktualną cenę lub ostatnią cenę sprzedaży. Wszelkie kosmetyki, produkty do pielęgnacji i niektora biżuteria podlegają zwrotowi wyłącznie w przypadku wad. Jeżeli produkt ma plombę zabezpieczającą, refundacja lub wymiana może nastąpić wyłącznie pod warunkiem zwrotu artykułu z nieuszkodzoną plombą, chbya że artykuł okaże się wadliwy.

    Wszelkie kosmetyki, produkty do pielęgnacji i niektora biżuteria podlegają zwrotowi wyłącznie w przypadku wad. Jeżeli produkt ma plombę zabezpieczającą, refundacja lub wymiana może nastąpić wyłącznie pod warunkiem zwrotu artykułu z nieuszkodzoną plombą, chbya że artykuł okaże się wadliwy.

    Kiedy odzyskam pieniądze za zwrócone przedmioty?

    Refundacja za zwracany artykuł nastąpi po otrzymaniu go w magazynie Next.

    Refundacja może pojawić się na  karcie do 28 dni.

    CZY PŁACĘ ZA ZWROTY?

    Tak, obecnie nie oferujemy darmowych zwrotów. Opłatę pocztową wnosi nadawca i nie zostanie ona zwrócona przez Next.

    CZY MOGĘ WYMIENIĆ ARTYKUŁ

    Niestety, ale nie oferujemy usługi wymiany. Jednak możesz po prostu zwrócić dowolny artykuł, za który otrzymasz zwrot pieniędzy, zgodnie z naszą „Polityką zwrotów”, a następnie złożyć zamówienie na nowy produkt.

    INFORMACJE NA TEMAT ZWROTU OPŁATY

    Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

    W przypadku zwrotu towaru zwroty należności dokonywane są automatycznie tą samą metodą płatności, której użyto przy składaniu zamówienia.

    Zwrot należności może potrwać 28 dni, do których należy dodać czas wskazany w poniższej tabeli (w zależności od metody płatności).

    Metoda płatności

    Okres oczekiwania na zwrot środków

    karta kredytowa/debetowa

    5 dni robocze

    Paypal

    3 dni robocze

    Afterpay

    5 dni robocze

    Klarna

    5 dni robocze

    Apple Pay

    7 dni robocze

    Pay24

    5 dni robocze

    Ideal

    5 dni robocze

    UCS

    5 dni robocze

    Yandex

    5 dni robocze

    Gotówka przy odbiorze

    7 dni robocze

    Kiedy nastąpi zwrot pieniędzy za artykuł, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli dokonano płatności kartą, prosimy o sprawdzenie wyciągu bankowego począwszy od dnia złożenia zamówienia, ponieważ zwrot może być wyszczególniony pod datą zamówienia.

    Jeśli dokonałeś płatności inną metodą, skontaktuj się z dostawcą/wystawcą, aby zlokalizować swoją płatność.

    POMOC ZE ZWROTAMI PRODUKTÓW

    Zgubiłem formularz zwrotny

    Nie martw się, jeśli nie masz już formularza zwrotnego lub etykiety zwrotnej, które zostały dołączone do paczki, możemy wysłać Ci nowe pocztą e-mail. Musisz zwrócić artykuły razem z formularzem zwrotnym, aby uniknąć problemów z przetwarzaniem zwrotu.

    KONTAKT

    W razie pytań, jesteśmy dostępni poprzez nasz czat na żywo. Kliknij poniższe łącze, aby rozpocząć.


    Porozmawiaj z nami


    Jesteśmy do dyspozycji

    Zadzwoń do nas


    Jesteśmy do dyspozycji, ale połączenie z nami może potrwać do kilku minut.


    Osoby mówiące po polsku są dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-4:00

    Połączenia telefonicznie obsługujemy obecnie w godzinach od 06:00 - 15:00 czasu BST od poniedziałku do piątku i od 09:00 do 17:00 czasu BST w weekendy

    Chcę zgłosić reklamację

    Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu lub usługi, poinformuj nas o tym.

    Staramy się jak możemy, więc prosimy o nadsyłanie informacji poniższymi metodami:

    E-mail: International_Complaints@nextdirect.com

    Prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska, adresu oraz numeru telefonu, abyśmy mogli niezwłocznie się z Tobą skontaktować.

    PRZEJDŹ DO REGULAMINU

    Zasady i warunki

    Potwierdź zmianę kraju

    Czy na pewno chcesz przejść na inną stronę?

    Po opuszczeniu tej strony
    zawartość koszyka zostanie usunięta.

    Anuluj
    Wczytywanie...

    Brak ostatnio przeglądanych artykułów Artykuły pojawiają się w tym miejscu po ich wyświetleniu Możesz wybrać zdjecia, aby ponownie przejrzeć artykuły.

    Ups, coś poszło nie tak! Prosimy spróbować ponownie