Nie otrzymałem zamówienia

Po prostu kliknij łącze, które znajduje się w przesłanej przez nas wiadomości e-mail, aby śledzić przesyłkę przez Internet. Jeśli system wskazuje, że przesyłkę dostarczono, ale jej nie otrzymałeś/łaś, w pierwszej kolejności należy:

  • Sprawdzić, czy członek rodziny podpisał doręczenie przesyłki pod Twój adres.
  • Sprawdzić, czy przesyłka została pozostawiona w bezpiecznej lokalizacji w okolicy Twojego miejsca zamieszkania.

Prosimy o kontakt jeśli nie możesz znaleźć przesyłki, a udzielimy Ci pomocy.

Jeśli wysyłka artykułu jest opóźniona, artykuł zostanie przesłany w osobnej paczce tak szybko, jak tylko otrzymamy towar w magazynie. Prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia – oczekiwana data dostawy powinna widnieć przy opóźnionych artykułach.

Czasem artykuł może zostać wysłany osobno z innego magazynu. Jeśli paczka jest niekompletna, prosimy o sprawdzenie specyfikacji wysyłkowej – powinna zawierać informację o planowanej późniejszej wysyłce artykułu. Ponadto prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail pod kątem otrzymania drugiego numeru śledzenia przesyłki, ponieważ oznacza to, że wysłana została druga paczka.

W przeciwnym wypadku prosimy o kontakt tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli udzielić Ci pomocy.