W przesyłce brak artykułu

Jeśli paczka jest niekompletna oznacza to, że artykuł może być opóźniony. W takim wypadku artykuł zostanie przesłany w osobnej paczce tak szybko, jak tylko otrzymamy towar w magazynie. Prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia – oczekiwana data dostawy powinna widnieć przy opóźnionych artykułach.

Czasem artykuł może zostać wysłany osobno z innego magazynu. Jeśli paczka jest niekompletna, prosimy o sprawdzenie specyfikacji wysyłkowej – powinna zawierać informację o planowanej późniejszej wysyłce artykułu. Ponadto prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail pod kątem otrzymania drugiego numeru śledzenia przesyłki, ponieważ oznacza to, że wysłana została druga paczka.

Jeśli otrzymasz uszkodzoną przesyłkę sprawdź, czy wszystkie zamówione produkty znajdują się w środku. Jeśli brakuje jakichkolwiek artykułów prosimy o kontakt tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli udzielić Ci pomocy.