Nie otrzymałem/łam zwrotu pieniędzy

Kiedy nastąpi zwrot pieniędzy za artykuł, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.  Jeśli dokonano płatności kartą, prosimy o sprawdzenie wyciągu bankowego począwszy od dnia złożenia zamówienia, ponieważ zwrot może być wyszczególniony pod datą zamówienia.

Jeśli pierwotnej płatności dokonano kartą, której data ważności wygasła lub którą anulowano, prosimy o kontakt ze swoim bankiem. Zwrot pieniędzy jest zawsze realizowany przy wykorzystaniu pierwotnej metody płatności i nie może zostać przesłany na inną kartę.

Jeśli płatności dokonano za pomocą innej metody, prosimy o kontakt z dostawcą usługi płatniczej/wystawcą karty płatniczej, aby zlokalizować zwrot.

Prosimy o zachowanie numeru monitorowania zwrotu do momentu otrzymania zwrotu pieniędzy – może on być potrzebny, jeśli nie otrzymaliśmy Twojego produktu/ów. Jeśli nie wybrano zwrotu z monitorowaniem przesyłki i posiadasz jedynie potwierdzenie nadania, należy zgłosić reklamację bezpośrednio u dostawcy usług pocztowych.